• Welcome to Student Affairs Department
  • hep@um.edu.my
  • 03-79673506
logo
logo

Kepada pelajar/ staf/ pelawat Kolej Kediaman yang dihormati, 

Jabatan Teknologi Maklumat (JTM) sedang menjalankan Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan WiFi di Kolej Kediaman untuk mendapatkan maklum balas mengenai kualiti dan keberkesanan perkhidmatan WiFi yang disediakan. 

Kaji selidik ini akan diadakan selama seminggu bermula 5hb November 2024 sehingga 12hb November 2024

Tujuan kajian ini adalah untuk: 

  1. Menilai tahap kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan WiFi. 
  2. Mengenal pasti sebarang isu atau masalah yang dialami pengguna berkaitan sambungan dan kelajuan internet. 
  3. Membantu pihak pengurusan dalam meningkatkan mutu perkhidmatan WiFi pada masa akan datang. 
     

Borang soal selidik boleh diakses melalui pautan https://forms.office.com/r/F4XmCHfGBN atau kod QR yang disediakan: 

JTM amat menghargai pandangan ikhlas daripada anda semua. 

Terima kasih di atas masa dan kerjasama yang diberikan. 

Highlights